Thursday, May 06, 2010

Tamatla riwayat di Daerah Gongbak.

Wuhu! the very final stage to become a GRADUATE PERSON is coming to the end. Segala penat lelah, maki hamun, keluh kesah semua nya dah berakhir. Sekarang helaan nafas lega je plak dok berdahak sampai kesudah.

Oh pls! aku nak jerit YAHOOO boleh? emm, tak perlu kot mintak permission. Shud I?

Siang tadi FINAL YEAR PROJECT POSTER EXHIBITION (letih panjang sangat) has been held in the peace and bosan-tahap-maksima. Sebabkan nak kasi habis je, maka kami dgn gagahnya menunggu seawal 8.45 pagi sampai la ke 2.30 petang semata-mata nak di-examine selama kurang dari 4 minit secara average segurup (group).

Punya la lenguh bergembira sebab tangkap gamba dari senyum takat telinga dah jadi takat sama saiz dgn kelebaran hidung je. Bayangkan la betapa takde 'life' nya kitorang kat dlm hall tu. Layan je la mane ada camera yang sudi hala kat muka sendiri. Oh! tapi ada gak la yang tak menghala kat muka tu di-suruh-suruh menghalakan. Bak kata kawan aku, keadaan cmni dah terbalik, bukan paparazi yang kejar 'mangsa' TAPI 'mangsa' yang kejar paparazi.

Cam-whore tahap trettttttt! isi sendiri.

Well, tahniah kepada pemenang-pemenang THE BEST POSTER, termasuk my current rumet Kamila. Sikit kecewa tak menang ngee.. (aku pon de gak perasaan nak menang ok). But then, our Mdm Zuraida (deputy dean student affair) de cakap camni "everyone yang sampai ke tahap ini (poster exhibition ni la), semua dianggap pemenang dah, so everyone is a winner (clap)". Biasa la kan, ayat-ayat cliche. Btw, thanks Mdm. You are the best.

Overall best la masa poster tadi, having fun with the colleagues, usha-usha poster org, kena perli poster gila kuasa (aku punya la tu! haha). My group (aku and jaja) the only poster yang buat dua keping. Org lain, either buat sekeping sorang ataupun share je satu poster combine semua. I'm doing it in the wrong way, tp tak kesah la. Mdm pon tak kata ape-ape, pastu siap senyum lagi! he-he.

Gamba-gamba during the exhibition nanti la aku tampal kat sini ok. Intenet 'terlalu cun' sampai dengki ngan aku. dah! jom tido dgn aman even bilik aku dah jadi oven kelas besar. Rasa mcm nak tarik tilam tido kat luar aje. Ada yang nak teman?

3 comments:

N.M. Noor said...

eh..ok la tu..dlu mase aku..mmg kene print 2 poster pon utk yang in group.mcm lin and jannah...:)
anyway..congratz

Isma said...

Mizah nti letak gmbr yg ade ak tau.bleh aku save.hahah

mia sarah hemiza said...

IRA : haha, tp kali ni satu grup buat satu je. hehe. tengs ira!

ISMA : perlu keee?? hahaha

Newer Post Older Post Home