Wednesday, May 19, 2010

(Berita) Geng Janda Panas atau pelacur lori - siapakah?

Kalau iya pun nak cari side income takkan nak bagi anak-anak sekolah dengan duit hasil usaha jadi 'ubat-tahan-ngantuk-atas-lori'? 

Ah.. memang gila dunia zaman laaa-ni.

Yang tua serupa nenek perasan serupa anak dara lagi. Mungkin dia rasa dia cun kalah anak dara zaman sekarang tu yang dia tak leh nak beza kan aku ni dah tua ke belum. Ni kes perasan la aku suspek.

30 hengget pun jadi la bang.. mungkin itu jawap Ain (mungkin nama sebenar).

Ahh.. tetiba aku rasa geli plak nak cakap pasal ni. Korang baca la kat sini.

Kesian anak cucu dia makan, belajar dengan hasil usaha tutttttttt!.

pemandu lori rejek!

6 comments:

Farid Haron said...

-.- tak patot tol nenek ni

.mek.mizah. said...

FARID : memang~ gelii euww

HanEm Manje said...

sama la macam si pengasas jamu mak dagha tu....tak sedaq dighi da tua bangka kerepot pet pot...huh...umoq da senja..bawak2 la betobat...aisehh emo plak dah...hahahahaah =))

cikmune said...

aiyoyo... ekeke...
da takde kije len ke mokcik tu? =s

.mek.mizah. said...

HANEM : hahahaha, ko jgn cita2 nak pemandu lori lagi. sorg byk sgt dirty huge secret. hahahah..

.mek.mizah. said...

CIKMUNE : tu le psal. desperet tahap ayam dah tu.. sian anak2 cucu2 die.. :(

Newer Post Older Post Home