Wednesday, March 31, 2010

Ya, itu PakTam saya.

Ingat post lepas pasal rumah PakTam aku, NorMansor Mat Jini yg terbakar awal pagi semalam? He is my uncle, my mother's brother. Tak sangka berat betul ujian untuk mereka. Sedih gak tak dpt nak ziarah, apakan daya.. aku tgh exam.. =(. Semoga PakTam sekeluarga tabah menghadapi ujian ini.

Sebenarnya tak teringat plak nak baca paper kot ada berita pasal PakTam. Then ttbe dpt MMS from kakaknda, dia anta keratan neh. Terus! berkobar-kobar aku gugel semua berita.

Ini susulan nya...


baca selanjutnya...


1   2
3   4

1 : Rumah mangsa
2 : DS Nizar ziarah
3 : sepupu aku
4 : Paktam

photo credited to this blog





photo credited to this BLOG 

Setiap yang hidup pasti akan mati, setiap yang wujud pasti ada luput nya.
Moga-moga musibah ini menjadi peringatan kepada semua,
dan bukan hanya ditelan, dihadam dan terus dilupakan.

.sedih. =(

4 comments:

MyeAqma said...

mek.. sian pakcik k0..
s0 h0w skang? dia duk mane?
aku p0n x bce paper la.. huhuhu...

mia sarah hemiza said...

MYE : setakat ni aku pon tatau.huhu.
sbb aku tak smpt nak tnye lg ngn mak aku..
ish.. tu la cian kan die..

anis said...

mek takziah aku ucapkan.. allah tau kenepa sume nih terjadi... :)

mia sarah hemiza said...

ANIS : semua ada hikmah kan... insyALLAH

Newer Post Older Post Home