Thursday, March 04, 2010

Adakah mereka boys, girls atau golongan susah nak di categorize?

Dah lama aku tak pergi Pasar. Harini saja bikin out of habit. Tukar selera. Macam biasa, pasar jual macam-macam, semua caught into my attention. Panggil-panggil suruh aku dekat dan angkat. Orang kata kalau ada perut 10 pun mesti tak puas. Macam-macam ada. Tapi aku kepingin Nasi Kerabu Makcik Anonymous.That's my mission.

Walaupun masa dalam kelas tadi, aku dah lancarkan Kempen Tak Nak Makan Nasi, tapi I'm sorry. Maybe the campaign will be released when I'm totally ready. Now, I'm not. Nasi Kerabu terlalu sedap untuk di resist. Macam korang suka Twisties, it's irresistable.

Tapi dalam banyak-banyak benda yang menipiskan beg dompet import aku, masih tak boleh menandingi 'sesuatu' ini lagi. Nasi Kerabu pun boleh tolak tepi. Tidak yang ini.

Aku tengah jalan bersama roomates. Mula-mula
ok.
Usha-usha makanan dan opposite gender. Ya, itu juga something irresistable.
Tengah dok berkira mau Nasi Kerabu Makcik A atau Pakcik B.. tiba-tiba kami terkesima.

There was a group lalu sebelah kitorang. Oh! maaf. I couldn't stop laughing at them. Tapi roomate aku cakap.. "haish... tapi ada yang comel la".
Oh-Ok. I admit it.

On the way back to the car, lagi sekali tersempak dengan the same cute group .
Suddenly, I heard this..

"hey..bitches......" one of them were trying to call the other friends. Tone sweet punya.

and I was wondering..
which one was the bitches, all of them were wearing pants and no pairs of breast either.



Fine-fine. Saya memahami.

2 comments:

zul efron said...

gua juga suka nasi kerabu.. ahaks

mia sarah hemiza said...

DZUL.. lu masti penggemar sayur-sayuran kan.

Newer Post Older Post Home