Saturday, October 10, 2009

apesal manusia ni cepat je beperangai pelik-pelik..??

Kadang-kadang agak susah membaca hati orang.
Mentafsir perangai lagi la mustahil.
Apa di fikiran, Apa di hati dan Apa di expose kan.
Cuba membuat kesimpulan sendiri
Tapi mampukah hipotesisnya sama?
Ingin bertanya, tapi ego menegah.

Oh.. Tidak..

Lantas hati berkata..

"awat la ko ni labu.. aku tak paham pesal 
tiba2 mcm ko tanak kwn aku dah..????
aku buat salah ape..??? cube citer sket.."

Cuma yang aku boleh kata,

"kdg2 kita terlepas pandang.. 
kdg2 kita terlalu menjaga.. 
akibat selalu berulang, kita mula penat.. 
lantas kita menolak dan berserah.. 
hanya mampu berdoa agar persahabatan itu kekal."
[Hamizah, 2009] 

==

8 comments:

HanEm Darling said...

oooo....nais one yang~!

zaiMi said...

lain org lain prangainye.. nnt kalo sm sume kang jd cm dunia robot plak.. hehe

.mek.mizah. said...

HANEM.. yeahh.. aku tak phm org2 skang nie..

ZAIMI... jd robot lg senang kot.hahahha~

anis said...

mek... xbeshh arr seday2 chill up k.. :p

.mek.mizah. said...

ANIS.. huhu~ tak sedeh ah. aku fed-up je ngn org perangai mcm ni...

pwincess_mymuch0ok said...

fed-up tu harus lah..
1 benda bila jd cmni, k0 kena biarkn.. wt hal k0 n ign0..
xyah amek taw dh..
senang, k0 p0n x skt hati..
ni benda2 yg aku buat bila ada 0rg yg lyn aku cm harem n perangai nk bajet bagus...

AINI NORAINI said...

huhu..stendet dah mizah.....
sabo ye..

.mek.mizah. said...

MAI.. hahaha.. thnks mai! aku pon mls da..skati la wat pape pon..

IRA.. owkehhh.. =)

Newer Post Older Post Home