Wednesday, September 23, 2009

[mode marah] takde title.!

p.s. : Aku di sini bukan lah diri penulis. Harap maklom. 



Walau aku tak sempurna, akhlak belum cukup baik, tapi salah ke kalau aku nak berubah untuk jadi lebih baik? Salah ke kalau aku menolak untuk buat perkara yang memang tahu itu salah? Salah ke kalau aku berterus-terang dan katakan TAK NAK!?

Itula, mungkin sebab orang macam kau, kempen TAK NAK merokok tu tak jalan. Sebab tak paham maksud tak nak. Ok, takde kaitan dgn merokok sekarang ni, sebab aku tau kau tak merokok.

Biarlah, kau memang tak faham sekarang. Asyik kata aku yang tak matang, aku yang tak matang ke atau kau yang terlebih matang? Oh.. mestilah kau.. hamekk.. hamekk..

Susah sangat ke kau nak faham? Ni aku cakap bahasa melayu, nasib aku tak pandai cakap tamil!

Ye.. aku bukanlah baik sangat. Aku bukanlah cukup segala ilmu akhirat. Aku tau aku tak boleh lagi jadi ustazah. Tak layak. Tapi ilmu yang sikit ini lah yang aku ada untuk jadi benteng. Engkau pun aku rasa sama kan, dari kecil diajar, itu haram, itu dosa, itu neraka.. Tapi kenapa hidup seperti tidak bertuhan.

Mana perasaan takut kau?

Peluang dah beribu, tapi engkau macam manusia yang sama sejak bertahun dulu. Sekarang aku mual.
Orang belajar dari kesilapan, tapi kau marah bila aku katakan itu kesilapan dan harus diperbaiki.

*pengsan!*

Jangan cari aku lagi. -END-

==

12 comments:

melur natasha said...

alamak..
ni sudah pasti bukan aku...
hahahaha..
sabo mek sabo..
meh story kt aku..
huhuhuhu

.mek.mizah. said...

MELOR.. huk2..pastilah bkn diri mu..
wuwu.. mlm kang aku stori mori.. =(

♥ Yuslin Kamal ♥ said...

marah bebenor..pekehei?

.mek.mizah. said...

YUYU.. mrh le ngn org tak phm bahase.. eh, tp bkn aku tu.. [kaver]

KingKamil said...

............

.mek.mizah. said...

KAMIL.. aih, tak phm aku dot-dot neh..

shepha said...

kenapa kau sayang?

.mek.mizah. said...

SHEPHA.. tgh panazzzzzzzz ni yang..

shepha said...

siapa berani buat sayang i neh?
siapa?
siapa?
ooo biasa dia tu.

.mek.mizah. said...

SHEPHA.. huu..si mamat yg h****..

Anonymous said...

mek jgn mara2.. takot aku...!!! g maki je dak 2... xpn ko sepak je jauh2.. hehe...!!! (zla)

.mek.mizah. said...

ZLA.. entah ah zla, ngn si...ishh...

Newer Post Older Post Home