Sunday, January 18, 2009

...tuk menggapai bintang...

aku dok tgh wat assignment Manu Auto (Manufacturing Automation), tp soalan yg sir bg sangat la tidak difahami ape yg dia nak..soalan berbunyi :

Find logical operation for 3-to-8 operation decoder commercial code the picture.

aku tak tau nak assume nie dua ayat dlm satu atau memang ayat soalan dia mcm nie. Adakah ia nya seperti ini (ngn gaya yg skema) :

Find logical operation for 3-to-8 operation decoder commercial. Code the picture.

Rasa pelik ngn ayat tu.. hmmm... dok wat esaiman sambil dgr BunkFace-Situasi. Ntah berapa kali lagu nie main sbb aku tak set lagu len dlm playlist, so..lyn je la berkali2.. Terasa mcm ada kaitan dgn diri sendiri.. baca and dengar la lagu nie.. hee.. ingat lagi Silly Lilly..? tu dorang jugak yang nyanyi.. *aku nyampah ngn silly lily akceli..opssss~*

Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku , ku layu
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku .. oh oh oh...

Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku , ku tunggu .. oh oh oh
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O

(nie je yg aku jumpa.. haha.. so dgr je la, tak leh enjoy video.. sorry!)



ehee.. update! pagi ni (7.06am) aku baru tau soalan yg sebenarnya...

Find logical operation for 3-to-8 operation decoder. Find commercial code and picture on the internet.

so..my mistake la slh salin ape yg lecturer tulis.. haha..
i guess setel la kot~!



.
.
.
.:: lala~ ::.
mizahhh

No comments:

Newer Post Older Post Home