Monday, January 19, 2009

...our unexpected gathering...

yupp.. very unexpected!! dan sangat seronokk.. haha.. *kalo melor bace nie comfem die jeles tahap 31, mmg saje nak bg die jeles.. ahaks~*

aritu, ari sabtu.. ntah cemana ter'chatting ngn buzzy.. buzzy wat OT~!! rajen gile.. tetiba idea nak keluar tu telah di'suggest oleh buzzy.. and.. terjadilah gath yg tak dirancang..

merasa nek kete baru buzzy yg bernama 'bibah', even dah 6bln umo nye tp aku ttp rasa itu kete baru! bes2.. kebetulan azie pon ade kat umah, maka terjadilah gath yg tak disangka!! azie aku tak jumpe dah dekat setahun lebeh, last jumpa mase kenuri kawen akak aku (angah), buzzy lak aku tak jumpe around setahun lebeh gak.. ehh cam lebeh kurang jer, pesal nehh.. (akceli aku lupe exact date nye..so abaikan lah..), last jumpe buzzy mase kenuri kawen summie.. dah ade anak dah pon minah tu.. wuwu..

lupe lak nak mention, kami nie sume ex-skulmate n ex-dorm mate mase form 5, tp len2 course, azie & buzzy awam and aku dak karen..owhh tak saintifik langsong bunyi nye.. plg tepat is dak elektrik.. *sedap sket bunyi!*

so.. last minute nye plan kitorang g Alamanda je.. heh~ smlm aku g alamanda, arini alamanda lg, so takpe, lyn kan aje.. kalo tak nak nengok MAUT, tp waktu yg paling cepat around 5pm, so plan cancel! pestu ternampak bowling.. tak jadi gak sbb kononnye stokin takde (alasan senanye sbb malu tak reti nak men!haha).. then, nmpak arked game, ingat nak men, dah lalu, tp tak jd jugak! (alasan malu ngn dak2 kecik yg ramai di situ).. last choice, window shopping je la..

tak window byk sgt pon sbb mase abeh kat dlm fitting room Nichii. Lame gilee!! haha.. dok melayan azie yg gile posing n bergamba.. takpee.. dah lame tak bemesra2 camnie.. huk2.. ni yg wat aku rindu zaman sekolah dulu.. tak yah pon fitting room sbb kite dah ade room sendiri!

bagi aku zaman sekolah teknik aku la yg paling bes. Takde yg len. kwn2 bes, cikgu2 bes, suasana bes, dewan makan.? ok-ok je la...

paling tak leh lupa adegan kena jerit ngn cikgu kimia aku dr blok sebelah. Haha. citer nye camnie, nak sambut besday la konon mlm tu, besday melor. mmg agak bising sbb kitorang je yg tak tido lagi. tradisi biase la nak calit krim kek kat muka, pestu dok syok calit2, tedengar ade org dok jerit suh diam! haaa... tak ke malu, cikgu aku tu dok blok sebelah, blok d yg didiami oleh dak2 laki. terus je kitorang diam and automatik teduduk nyuruk kat sebalik dinding koridor. haihhh~ gile cemas.. pastu esok nye terima la bahananye, kitorang kene fine dan bertambahlah merit aku.. kalo lebeh 50 kene buang asrama.. and dan hari2 yg seterusnya aku terus kene palang ngn cikgu kimia tersayang aku tu.. haha.. *teringat aksi palang dr cikgu zulkapali* hikhik..

and aku teringat lagi kalau nak dekat Hari Merdeka mesti kitorang sume automatik berjiwa patriotik! haha.. decorate blk bagai nak rak.. decorate kelas pon same.. sane sini de je belang2 bendera.. bes2.. ehh tp aku lupe, blk aku dlu menang ke tak ehh.. cam tak je.. *teringat kat bintang besar kaler biru yg aku wat n gantung kt dlm dorm tu, susah gile nak wat!*

kalau cte bab sekolah memang tak penah abeh.. hmm.. betapa aku rindu zaman tu.. skang dah tak merasa lagi.. kehidupan dak universiti tak se'fun itu.. and bg aku, kwn2 pon tak leh ditukar ganti ngn kwn2 sekolah dlu.. mungkin usia dah meningkat, kadar kematangan pon dah kearah dewasa, so memasing pon cover perangai gila2.. *teringat dlu mase form 4, kelas aku sampai dicop very cheeky oleh Mdm Ho, cikgu english tu..hehe*

maka nye, small gath aku nie mmg byk mendatangkan impak dlm diri aku.. huuu.. dptlah aku merasa kenangan zmn sekolah blk, even sekejap je, tp cukup berkesan dlm memori aku.. azie and buzzy, thanks for dis gath..tak berenti gelakk aje kan.. heee.. next time kite wat besar-besaran lak, pgl sume dak2 dorm kite.. erkk...yg sebulu je la tp! hihi..

so, as usual, aku nak share gambo2 aritu.. and bygkan lah betapa gile nye kami yg dulu.. *tp aku dlu skema gak..kan..kan..perasan gile2 je mizahh neh, opss..mek nie..*







p/s : bazie jgn sedeh2 lg ok!
.
.
.
.:: memories ::.
mekk

No comments:

Newer Post Older Post Home