Tuesday, November 10, 2009

Jadi OKB kejap!

Yeh.. dapat durian runtuh!
Kalau boleh aku nak senyum sampai telinga hari ni.
Tapi pipi aku melimitkan perbuatan luar tabii itu.
Lagipun kau cuba 100 kali pun memang tak boleh.
Ini la dikatakan impossible kalau kau tak tau lagi. haha

Maafla pada sesiapa yang terserempak dgn aku.
Aku sengih senyum-senyum je manjang.
Bukan happy sebab boleh buat EAP.
oh! EAP aku disaster ok. =(

Tapi walaubagaimanapun dan walau-guane-pong,
sumpah aku tetap happy gila.

Terima-kasih-pak-sponser. i luv u-tre-for!
.
.
.


p.s. : boleh la aku pegi holiday dgn tenang. ^_^" 
dan jgn berani pow aku sebab aku punya list dah penuh.haha

6 comments:

N.M. Noor said...

nape?nape?
jpa bg ape?

mia sarah hemiza said...

IRA.. claim ku dpt! =)

♥ Ammara Bay ♥ said...

musykil.. mng TOTO ke?

mia sarah hemiza said...

YUYU.. opss! jgn bgtau org.hahaha.Totok ade la..

N.M. Noor said...

owhhh...claimkah...
nape rumetku tidak bising pon...
mungkinkah dia xdpt lg or what?
nak kena pow dia neh...hehe

mia sarah hemiza said...

IRA... tnye2..hahaha...ritu nye EIT ni.. =)

Newer Post Older Post Home