Thursday, November 26, 2009

11 orang mahasiswi sesat di Kuching..




I'm back!

ohhh.... sangat penat selepas pulang dari cuti-cuti Malaysia.
Sebagai rakyat Malaysia yang setia, aku menyahut suruhan kerajaan agar bercuti..
dan sekarang! habis pokai dah poket selepas bercuti.
ok, sape nak ganti..? huhu

Banyak yang mahu dihebohan di sini........... arghh..
tapi nanti la, angin 'gedik' tak sampai lagi..

huhu............

tapi overall view..

There's so much things should be discovered in Kuching!!
yes! di sana sangat best utk belajar, menghayati, mengenali, memahami dan menerokai
bumi tanah tumpah kita iaitu Malaysia...
ok. I sound like a nerd student plak..

off to bed..

Selamat Hari Raya u olls!

p.s. : belajar mengenali diri adalah terbaik ketika kita mengembara.

6 comments:

shepha said...

sayang mana kek lapis?
mana?mana?mana? hahahahahaha


selamat hari raya sayang

AINI NORAINI said...

seronok gile weh tgk gmba korang kt fb?
spent how much tu wei?
ktorg da lama mcm teringin nk g jejalan sesame...tapi asyik failed je..bonda aku tu la..asyik payah je nk lepas aku ke mana-mana..tanak mintak izin dia kang..derhaka pulak..aisshhhh...

.mek.mizah. said...

SHEPA.. ade dlm peti ais..ops!lmbt da abeh.hahah

IRA.. huhu~dlm total dekat 600, tp tu tak masok shoping n duet mkn.secara kasar dlm seribu gek aku rase..pegi la ira..syok weh! aku leh rekemen sume2 kalo ko nak.. =)

AINI NORAINI said...

ek? uishh..byk jugak ah mkn duit ek?huhu..nnt aku diskas ngan bdk2 ni..if dorang nak.aku roger..:)

HanEm Darling said...

sonokkkkkkkkkk sangat~!

.mek.mizah. said...

IRA.. kalo tanak byk pakai duet pegi dlm semenanjung je la..hehe..

HANEM... yeh! sonok gle.rindu korg sume~wuwu

Newer Post Older Post Home