Thursday, August 27, 2009

Hang Tuah pon amek SPM~!!

Nasib baik la ada kesedaran si Hang Tuah ni nak amek SPM [sijil pelajaran malaysia], tapi kesian plak dia fail.. hehe...

Semalam kitorang (aku, papud, asmah, rash ngan usna) reramai tgk video ni kat student loundge Asma. Memang bikin kecoh la kat ctu kitorang tergelak-gelak sebab tgk video neh. Hadehh.. sape lah yang kretif naa buat alih suara kat citer neh.. giler tol..
Publish Post

[credit to Asmah for this video]



p.s. : gelak-gelak jugak, Qur'an jgn tinggal k.. Selamat BerRamadhan~ =)

p.s.s. : Kadang2 ALLAH sembunyikan matahari, dia dtg kan petir dan kilat,
kemudian kita tertanya2 kemana hilangnya malatahari,
rupa-rupanya ALLAH berikan kita pelangi selepas hujan pergi.

10 comments:

PutraRocker said...

HAHAHAHAHAA...takde video HaNg nAQI Kah?wakaakaka

.mek.mizah. said...

urghhh.. bakpenye video si HANG NAQI tu,
kang aku suh director wat version HANG NAQI tp ckp siam.. k?

melur natasha said...

ahahaha..klaka...

.mek.mizah. said...

haihh... kalo gler kan??!! kekeke...

KertaZ said...

LOL!
Pelik2 tol org zaman skrg ni.. Dah x der keja dah gi modified video2 ni.. Tp sempoi gak video ni.. Bleh bt org gelak.. =)

wan wma said...

Wahahahahaha....kelakar la...kelakar tul :)

bruce lee said...

hahaha..lawak tui..best2!

.mek.mizah. said...

heeee...
golak2 ramai2.... (^_^)"

myfr3ak said...

adoii..saket perot..naik berair mataku.. wakakka

.mek.mizah. said...

MYFR3AK.. ye..anda mmg digalakkan pegang tisu sambil tgk video ini.. =P

Newer Post Older Post Home