Thursday, July 02, 2009

Sindrom Gemukkk...

Kepala gatal, bukan sebab kelemumur..bukan jugak kutu..
Tapi pening mikir cemane nak MAINTAIN (MAINTAIN = KUWUS).

Dari tadi aku dok tgk jam bile la nak pukul 10 suku! Time rehat. Nak makan! Padahal pagi tadi sampai-sampai je kilang aku dah belasah 3 bijik karipap sardin.. Aku paling suka karipap neh. alaa, tp kecik jee.. cukup wat bau mulut,sungguh tak kenyang! tapi.. tapi.. kenape mulut aku dari tadi mengigil nak mengunyahhhhh... ish.. spoil btol.. =(

tolong la perut.. tolong la tahan makan..

Adehh.. sekarang orang-orang opis dok cte MAKAN-MAKAN lakk, cte Menu utk besok punye farewell party utk ZL yg nak benti.. aduii.. Lagi la aku gil.. gil.. gil..

Btw,
besok menu satay, nasik impit.. bla.. bla.. Dah mcm menu HARI RAYA.. =P bes2, raye berkali-kali.. badan naek berkilo-kilo.. nyummss.!

Yepp.. aku akan begini bila masalah tgh menimbum. Nak senangkan Hati, badan jadik mangsa. Jgn salah kan kalo aku G-E-M-M-M-M-S-S. Salahkan M-A-S-A-L-A-H..

Okeh! 10 suku daa~ Makan Jom..?

p/s : pas makan meehun goweng telor mata, aku tapau lg karipap sardin!

18 comments:

Anonymous said...

sabo mek sabo~
aku pn ngah nek berat gak..
2kg~
wuwu..
-hajas0hif-

mek Mizahhh said...

huuu..
aku da tuwun 2kg,
nmpak nye pasni sorok timbang blk le.. =(

tic said...

aku tak leh nak tolongg dh... tak nampak dah jarum tuh akan ke kiri..makin ke kann agihh ade la..aku naik pasrahh dah bab berat nih...:( sedayy tol..

mek Mizahhh said...

itu le..
makan tak nak benti...
aduiii...

MyeAqma said...

relax la mek...
aku berat nek dari 46kg ke 50kg slumber jew... hahahaha!!!!

mek Mizahhh said...

hehe..
ko nek tak mendatangkan kesan!!
tak psan pon kalo ko 50!!

ellieandcarl'sstories said...

ala 50 jerk.. aku pat kali ganda...:((

mia sarah hemiza said...

mAi kuwusssssssssssss!!!
aku jelessssssssssssssssssss

N.M. Noor said...

huhu..mizahh..kes kite same..maken eit..maken kembang...adoyaiii..sia2 duk jogging sepanjang sem....=(

mia sarah hemiza said...

iraaaaaa..
cemane nehhhhhhhhhh...
tuwun 2 kg,
naik berkg-kg!!!

Zulhatfi said...

kene cukup tido neh.. takpun beli wii satu.. bermain sambil bersenam :)

mek Mizahhh said...

wiii tu apeeeeeee..?????

zelo55 said...

orang kate...
nikmati hidup slagi hayant di kandung badan...
jadi makanla puas2...
klau gemuk pon ape susah...
esoknye tu pegila bersenam..

hahahahahha...

pastu makan balik...ho3

mek Mizahhh said...

hahahhaha..
pastu da dpt menyakit bru insapppppp.... =P

kng gemukk owg tanak masok minang.. aduii~

said...

budak kuat makan nih...
hahhahaha....makin gebu cam kak yanie la nanti..kekkekkeke

mek Mizahhh said...

leh ah join kak yanie!!! =P

PutraRocker said...

gemok gebu gempal...hahhahhahaahahahahaha

ade pny org nak ko nnt...

jgn isau la...mkn2..hahhahh

dpt penyakit cari aku..wakkaakkaka

mia sarah hemiza said...

wahahahaa~~

aduii.. aku da experienced,
laki mane de nak pmpuan gemok!
tp dorg gemuk takpe plakk!!
hahaha..

ko jual ubat ke..??

Newer Post Older Post Home