Wednesday, July 15, 2009

Kerinduan.. owhh...

hehehehe, aku takde modal nak mengarut nie senanye..
buh gambo cactus la ape la..

haihh..

ok i'm not ok right now..
macam nak terbang pulang tp macam tak usah,
sebab umah sekakang kera je..
bazir tambang flight kan..?? =P

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
aku stat windu budak2 kecik kat umah tu...

windu kat yang nie..

my gula-gula kapas.. gian dah nak picit2 dak neh.. siap la ashraf!
mak uda blk nanti... (^^,)"
aku asyek nak nyanyi lagu 1-2-3 je.. iaitu lagu kegemaran Ashraf.. adehhh...

pastu windu gak kat yang nie..

dah bape hari eh AMMAR..??? huhu.. mesti da besar sket skarang kan...
(padahal baru bape hari! hahaha)

pastu dak neh pon aku windu...

wuuu... penat ritu berkejaran sebab nak suap dia makan....
nanti kita makan sama-sama lagi ok..?

owhh...
yang ini pon aku windu jugeeeeeeeeeee...........

Mak ayah sehat...? heee.. tadi mak baru call tanya nak gi Pekan Baru tak..??
owhh yeahh!!! mesti la nakkkkkkkk....

===========================================
p.s. : Hargailah sebelum terlambat.
p.s.s. : I'm wondering what is he doing right now... *gatal*
===========================================

6 comments:

f A i said...

ko rindu kat aku x??hehehe

melurnatasha said...

who is 'he' mek???
u owe me alots...
cpt byr utang...
huh

PutraRocker said...

hohoho...cumilnyah,...hehhhe

I - s Y a said...

huuu comelny bdak tiger tu. nice blog :)

*salam ziarah, blog walking, I folow u eh.

cikmune said...

huish. siapakah him itu ? mek dalam diam2 merindui orang. he huu..

~mek^mizahhh~ said...

fai.. aku windu koooooooooooo...
melor.. ya.. ya.. a owe u alot.. sowii =(
roker.. chumel kan..?? haha
I-sYa.. thnks dear!
cikmune.. hahaha, shadup u! =P

Newer Post Older Post Home