Sunday, March 29, 2009

Kisah mereka bagai plastik, penuh dusta.

29 MARCH 2009

Dia hatinya yang telah dicalar, tak punya perasaan lagi terhadap cinta. Kasihnya tak pernah dilihat secara ikhlas, sebaliknya dibalas dengan penuh nafsu semata-mata. Ketulusan cintanya tak pernah ditatang dengan penuh kepercayaan. Rahsia dan menipu menjadi rencah, alamatnya tiada kesan untuk saling mengenali. Kisah mereka bagai plastik, penuh dusta.
.
.
.
..
...
....
.....

6 comments:

* masfahri * said...

salam,


fuh mek,,, ayatnya, kalah ayat2 cinta, kalau fahri tgk fail ni ,


ade cinta hakiki yang pasti dan suci ......

“Katakanlah, “ Jika bapak-bapakmu, anak-anakmu, saudara-saudaramu, ISTERI-ISTERImu, keluargamu, harta kekayaan yang kamu usahakan, perdagangan yang kamu khuwatirkan kerugiannya, dan rumah-rumah tempat tinggal yang kamu sukai, lebih kamu cintai daripada Allah dan RasulNya serta berjihad di jalanNya, maka tunggulah sampai Allah memberikan keputusanNya” dan Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang fasik”…..[9:24]



selamat bercinta MEK!

~mek^mizahhh~ said...

=) hehe..
insyALLAH..
bercinta ke jln ilahi..
memang hakiki..

ade jodoh tak kemana kan.. =)

pwincess_mymuch0ok said...

ayarkkk!! apsal ni?? musim kuciwakah skang ni??? senasib...
tp sahabatmu ini sudah kembali normal..
hype! ku doakan yg bek2 saje utk kam0o2 sume ek.. jgn sedey2...
Dia masih ada utk mencintaimu.. lupakan saja mereka2 yg buta itu..

p/s: yerp! ada jodoh x kemana... *smile*

~mek^mizahhh~ said...

hee.. ye la tu kot.. musim~
owh, i hate dat musim.. haha..

ko.?? pe cer..??
soryy, tak tau pon,
ko bkn nak cte... (~_~)"

yepp!, aku setuju..
maybe single is the best
wat mase neh.. =)

pwincess_mymuch0ok said...

ada jew kot kt blog aku... ko bace jew la.. tp dh ok dh skang ni.. hehehe...

xpe2 take time ek.. mase adalah ubt yg terbek utk selesaikn mslh.. ok?? cheers!

~mek^mizahhh~ said...

huhu~
aku bace lame dah..
so..hope ko pon ok dah..
yg jd kat aku nie pon,
dah mkn 3bulan..
tapi ntah ler..
aku dah ok,
die dtg blk!

haih..

Newer Post Older Post Home