Wednesday, March 25, 2009

Asyik tak jadi POST.. haihh...

25 MARCH 2009

Tadi petang aku dah taip berjela-jela siap buh gamba-gamba menarik yg kononnye nak post la kat sini.. Tapi malangnyaa.. ehh.. ehh.. bukan2.. bukan sebab tenet terkandas or leptop aku tetibe shut down then tak recover.. bukan la! (cehh, bajet org teke cemtu la..) tapi sebab aku terase mcm poyo na post aku tu! haha...

Nak tau pasal ape..??

nak.?? nakk ke tak nehh..??


Nak ehhh... ok2..

Kononnya aku nak wat topik "cuti-cuti Malaysia di Kala sibuk belajar".. Then, kononnye nak buh la sume trip-trip aku.. dari mula aritu sampai abehh.. err.. tapi.. ntah kenapa, terasa seakan sangat poyo!

so.. terasa tak jadi la.. kensel!

Akceli statement sangat poyo tu tak kene.. bukan tu yg aku rasekan sebenar-benarnya.. Beberapa sebab aku tak jadi mengepos nye ade lah :

first sebab bile buh gambo2, and then klik balik kat gambo nanti mesti gambo tu terbukak kat page baru dengan size yg gile punye besar, leh kata terlebeh screen gak la.. ini disebabkan aku malas nak resize die before upload.. tu yg down tu, segan plak kalao org terklik then nengok gambo2 aku yg sengal nie sebesar alam!! owhh tidakk.. tu la sebabnye aku terus delete entry yg tu! *haiyakk*

Second, sebab aku guna bahasa inggeris.. aduiii... tau2 la, menulis dlm english memang agak menjadi sedikit stress dan skema pada gaya bahasa nya. Kirenye cam tak rase rileks bile bace balik.. Tu dr eksperimentasi aku tadi la, kalo korang bace kang, langsong terus pangkah blog aku dah kot! sebab terlalu skema.dot.com (asmah, aku cuwik skema.dot.com. ko neh..haha)

Third.. Sebabkan trip aku terlalu banyak, then baru sampai trip aku yg keempat, aku dah M.A.L.A.S.. *ini le alasan terhebat sebenarnyee..kemalasan!*

Forth.. takde dah kot.. haha..

*lagu feveret sedang keudara! JANGAN PERNAH BERUBAH by ST12.. grup indon neh.. dgr la wehh.. jap aku carik kat youtube.. Melor, membe aku yg suggest aritu dgr lagu neh, then aku plak dah tersangkut skang.. hmmm..*



ok dah layan.?? best tak..? Pe pendapat korang.??

p.s. : cam jiwa-jiwa sket lagu neh, adekah itu yg aku rasekan.. owh tidak!

jiwa yang tenang,
Free Signature Generator

2 comments:

melur natasha said...

wahhh...
menjd gak lagu ni kan....
sadis lg ni weh...
hahaha

mek said...

heheh..
ko la yg suges suges...
wuwuwuwu~

Newer Post Older Post Home