Friday, November 14, 2008

...us @ the Palm Square, Jaya One PJ...

al-kisahnye...aritu aku da blk umah dah, then, suddenly zatie msg ngn nada keciwe sbb aku da blk umh awl sgt!! (owhh sowi, aku kne jd supir and bibik di samping berjasa pada mak dan ayah serta kluarge, huhu).. die bru nak plan jln2, huuu~!! then, aku pon stat tak tenang, tak leh sket tgk org disappointed, aku pon g la tnye mak leh tak aku nak tdo uia mlm nehh (11/11/08), pestu mak plak cam sporting and bg aku g...huhu~ so dat's it, ktorang g bejalan sampai ke pj lepas mkn2 steak kat uptown damansara...nak mkn western ctu mmg superbbb la wehh~!! g la try jgn tak try, (hmmm, aku lupe plaks nak snap cane rupe steak die, next time la ye..tp kalu tgk mmg sungguh memikat kalbu..) harge pon ok2 la, standard la ngn place die..huhu..

so, kt pj ktorang (aku, zatie, nissa', rash & aizom--nie mmg geng jln aku!) g kat jaya one, dis is a new place actually, aku pon tak ingt ble kwsn nie siap, sgt dkt ngn matrik uia, (mse aku skola2 kt metrik tu tmpt ni tak ujud lg) tmpt nie mmg cantek gle! die memaksimum kan dat place yg kecik ngn landskap yg sgt tenang serta bagunan yg sgt kreatif n inovatif, mostly ctu opis owg keje (yelaa, takkan opis owg tdo kan.??), and ade gak dilengkapi ngn secret recipe, old town white coffe, pub, 7-eleven, spa, and mcm2 lg...then, utk ktorang yg takde hala tuju neh, we were juz looking around and snap2 beberape gambo ngn pose yg ntah ape2..haha~ so dis is it...




so ini la moment b4 kami bepisah utk cuti 5 minggu ini! sehingga bejumpa lg sem dpn ngn memory yg lebeh mengumbirakan lg!!
miss u all...(^____^)"

.
.
.
.:: kerinduan ::.
mizahh

No comments:

Newer Post Older Post Home