Wednesday, December 03, 2008

...mencari2 identiti...

emmm... makin byk aku bace blog org, makin tesepit identiti ape kah aku nehh... erkk...mst korang tak phm kan ape yg aku nak sampaikan... ok sebenarnye mcm nie, aku rase aku nie dah mcm hilang identiti... jap2 kang aku sibuk nak tulis dlm bahasa asing, ermmm english la tu kan, ni sebab bile aku bace org len nye blog dlm bahasa nie its sound very interesting so aku pon terasa seperti mahu menjadi se'interesting ala-ala gitu, and dlm mse yg same aku nak cube memperbaiki bahasa inggeris aku yg dikira masih lg teruk dan perlu di up kan lagi, tu yg aku sibuk2 mengarang dlm bahasa tu, tp as a result, aku still tak rasa puas ngn tulisan2 aku sebelom2 nie.. hmmmm... pastu plak jap2 kang aku tulis bahasa ibunda balik, bahasa melayu... senanye aku pon tak tau, sampai skng ape yg aku nak sampai kan, masih lg terawang2, tak mcm ape yg ade dlm fikiran aku neh... sume nye mcm ade limited boundary yg mengepung dan me'limit'kan aku untuk tulis ape yg ade dlm kotak fikiran aku neh... perghhhhh~ nape ek... maybe sebab pressure and pengaruh dr blog2 org len membuatkan aku jd camnie... ishhhhh~!! (since aku mmg senang terpengaruh dan dipengaruhi)...tak elok tu mizahh, u have to be urself!, jgn ikot2 org mizahh... wat ape yg anda fikir itu adalah diri anda... yesssSs.... nampak gaye nye pasnie, aku pk aku nak tulis je ape2 yg ade dlm otak aku nie je, sampai aku tak fikir dah ape yg org len akan dan nak kate, selalu aku takot if aku tulis nanti akan membosankan atau memualkan org len...terlampau memikirkan org len sampai diri sendiri sudah tidak ade 'space' lg... hmmmmmmmm... (benti bfikir jap...)

sebagai kesimpulannye, aku akan cube menajdi diri ku kembali...tak kesah la ape org nak kate, janji aku sendiri rase puas and suke dgn tulisan aku sendiri..hehe..maybe itu lebih baek dr kita terus meniru org len...kan...kan...kan... =) ..ipin pon setuju die kate "betul...betul...betul..." haha...

p/s : be urself or else urself will not exist again in this world...

.
.
.
.:: mencari2 ::.
mizahhh

No comments:

Newer Post Older Post Home