Friday, December 12, 2008

...LOS DAN FAUN : REVIEW AKU...

10/12/08 - terlame lak simpan jd draft..hee..

satu hari...
selepas hari raya...
aku sorang2..
alamanda...
terserempak dgn Asmah&family kat traffic light...
huh! tak sangkeeeee....(^_^)"
then...lps dah greet sume, kami membawa haluan msg2..

misi utama : pos brg abg zaha kpd kwn2nye..
misi sampingan : tgk muvee!!
misi kemudian : window shopping...=)

alamak! confiuss...erkk...alamanda ade pos opis ke tak.??
ingat2 blk, jln laju2 kt tmpt tu, rase mcm ade...
ade.? takde.? ade ke takde.?
aigooOoo...haihhh~! yehh..sib bek ade!
ahaa...leceh gak wat urusan mengepos, isi borang!
keje plg aku tak suke
...isi...isi...isi...sign...sign..ok..setel!
opss...time limited!
jln laju2 lg...3 mnt...2 mnt...1 mnt...0 mnt...
sampai pon kat kaunter..bli tiket..byr & zooomm...g cek-in...
so...tersurat la aku menonton LOS DAN FAUN...
tgk kiri kanan...ehh..
ramai gak org tgk muvee kt alamanda nie ek...
bkn pe, ni kn waktu bekerja..
ohh mayb, dorg pon tgh cuti mcm aku...=)

ahaa...bkn akan datang lg dah, da kua pon 4 December aritu...
nape aku pilih cite nie ek.?
adekah sbb aku peminat cerita2 melayu.?
truly deeply, aku bkn peminat cite melayu,
tgk2 je bole la, tp minat..sori tak..
tp when it's come to cite arahan Afdlin Shauki..
atau die yg belakon, minat aku ttbe dtg..ahaa..

ehh...ok...psl LOS DAN FAUN lak...
pd pendapat aku, afdlin bkn je pandai melawak tp die pandai
mcm mane nak buat pelakon die melawak..
seswai le ngn quote die "cite plg sewel afdlin",
so jln cte agak sewel la, mane de penah cte melayu
p bli buah nek helikopter ulang-alik hari2 slumbe je.?!!
haa....cam bes kan, siap erra fazira ade lesen heli lg dlm tu..keke..
kalo nak bace lg sinopsis die klik cnie los dan faun ..
ataupun leh gak kalo nak bce direct from the director...here
(*_*)"

p/s : senanye aku bwk diri & nak menghiburkan hati je haritu...
huuu...someone was hurting me...adehh~
tp i guess cm da ok..takpe la...


.
.
.
.:: hilang dan jumpa ::.
mizahhh

2 comments:

pwincess_mymuch0ok said...

tgk muvee sensorang mek?? giler ahh ko... aku yg giler muvee ni pon tanak tgk sensorang.. mesti nk ada kwn.. anak buah aku pon aku sapu jew jnji ada kwn... hahahaha!!

mek mizah~ said...

aku bole je mai...mls nak ajak owg, kang owg tamau g, aku sedeyy~~~ haihh..

Newer Post Older Post Home