Wednesday, April 15, 2009

Anugerah Bintang Popular 2008..

15 APRIL 2009

seingat aku, ini je la sesi yang aku tengok dari awl sampai akhir.. err.. tp takde la dari awal mane pon, sbb mukadimah die aku dengar kat Hot.fm sbb tgh drive balik umah. Sampai umah sambung laks tgk kat tv. err.. overall, aku rase okla kali nie nye, (akceli aku tak bape henggat yang dulu2 nye, kang kalo aku ingat detail tu comfem2 kowang tau aku scroll2 search2 kat google ke hape..haha).. Cume nye yang aku tak berkenan, part Host die, Sh. Shahirah tu aku rase ok dah even baju die tak bape nak cantek.. *opss*, yang Adlin tuh.. err.. lawak ke die..? nape aku tak gelak pon bile sepatah kua dari mulut die..? wuwu~ *jgn kutuk lebeh2 mizah..hee*

Paling gempak aku rase persembahan Faizal Tahir tu la kan, memang meremang mase die nye intro. haihh.. pestu yg tak le blah die nak wat gak gimik bukak baju die tuh, tapi sib bek eksen jek.. tapi aku comfem, seminggu serak2 ah tu suara, jerit2 kuss semangat....

Kumpulan Kristal lak.. err.. best gak la, sebab dorang combine kan lagu lama ngan baru. Maveless la, since aku suke je dgr2 lagu lame neh, bile di rock kan aku makin ler suke.. due element yg aku suke.. cume pacik2 tu, sian lak aku nengok, kubur kata mari tok.. And pada awalnya aku berniat nak potong rambut tetibe nak kansel and syg nak potong bila mana aku tercabar dgn kepanjangan rambut vokalis kristal tuh! siap belah tepi.. huhu.. cantekk!

Part Jamal Abdillah.. tu pon bess! lagu yg Nasib Diriku (kalo tak salah), huuu.. memang sedeh.. so taniah la dpt Anugerah Sepanjang Hayat tuh.. intro speech die memang tak le blah, puitis dramatis! err, pestu Nabil pon nak wat gitu gak.. keke.. emmm.. taniah gak Nabil menang! even aku bukan la fan no.1 n mungkin yang ke 1999999, tak kesah la, rezki ko.. (aku tak suke akceli Nabil menang, huhu)

Apsal aku tetibe cite pasal neh..? haha.. entah la.. kepala tak betul, aku stadi COMPUTER INTEGRATED MANUFACTURING suddenly terasa nak cite pasl ABPBH'08.. bukan salah aku.. waaaaaa... okla..

p/s : nanti la aku korek2 gambo kat goole bagi memeriahkan entry ini! yeh.. =)

====continue study!!!====

No comments:

Newer Post Older Post Home