Sunday, July 18, 2010

Saya suka makan Roti, Kamu suka makan apa?

Well.. well.. it is Sunday, and the clock is approaching 5 pm. Haiya! weekend dah nak habis and still I haven't done sumthing that can be classified as F.U.N. Haha.. But being forced to kenduri is not fun at all. Malas tapi layan kan je la. Ah.. bila pula kenduri aku? haaaaaaaaaaa.... itu yang kita tak tau!

Ok ni cerita basi yang baru nak cerita, I admit it.

Last weekend, my cousin bertunang. But aku bukan nak cerita pasal dia bertunang dgn sapa, orang mana, hantaran berapa bla bla blaaa ye cik timah. No no noo.. ehe. Btw, Jgn marah ye pengantin. Tapi pasal my mum's roti masa famili beliau 'bertanggak' kat rumah aku itu hari. So.. ini bukan roti bakeri mahupun kedai roti dalam carefour atau Jusco dan juga bukan Tesco. Tapi ini fresh from my mum's oven. Tyehee..

Jom cuci mata... zassssssss!

roti sosej, roti kacang merah and roti sardin!
2 singgit.. 2 singgit! haha..

layan angle lain pulak. nyums!
hmm.. haritu demam, so dpt merasa sikit je. mkn tak puas!! arghh..

sape kata org demam tak boleh posing ceria? mmg pelakon terbaek.tima kasih.



Kenapa cerita pasal roti ni? adui. aku pun dah compius. *geleng-geleng kepala*


p.s. : seriusli aku bukan rindu Roti, percaya-lah!


5 comments:

cik panadol said...

banyaknye roti...nmpk sedap..
nk cikit leh tak?hehe

Ashiken Mudzrin said...

waaa.....sedapnye mek....nak satu~~haha...

mia sarah hemiza said...

CIK PANADOL : haha,, dah habis!! soriiiiii..

SHIKEN : dah habis..takleh takleh.. :P

hanie said...

roti kcg merah..pehhhh... =P~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

banyaknya roti :))


l0lly pom suke roti :)

Newer Post Older Post Home