Thursday, February 19, 2009

...Autogala Engintex'09...

19 FEBRUARY 2009

sudah lama tidak berkata-kata di sini..
banyak komitmen dan kerja menyebabkan ruang peribadi ini kering dengan kata-kata terbaru, sorry para pembaca.. ahh! harap-harap kamu-kamu tak berpaling arah.. jangan!

This might be random post from me, i don't know what to say right now, just can't stop my finger from typing word by word.. ok, i just pick up what is palying shufflely in my head..

huhu, i feel very excited when i got to know that beberapa people from my classmates are also have blog too!. paiz, iki and acai.. so i think dis a good opportunity to get to know them as well.. but then, majority are boys.. huu, gurls only 2 that I know who are active in blogging.. yuslin and rash.. *huii, dak2 pmpuan Manufacturing, wat la blog and let me know ok! =) *

another exciting story isssss... hey guys and gurls out there, lets come and visit AUTOGALA ENGINTEX'09 on this weekend (21 until 22nd Februarry 2009). There will be so many activities such as Drag, Drift, Autoshow, Autocross and many more. huhu.. and u can participate too! *click the poster for more information*


Autogala adalah anak program kepada ENGINTEX.. ENGINTEX lak adalah program tahunan student2 dari Kulliyyah of Engineering UIAM. Selain Autogala, byk lg program lain yang menarik seperti Expo, Exhibition, Ivec, NEC, PC carnival and Games..
(ape lg ye yg aku terlepas tulis, lupe la sume!ish).

Tahun lepas aku join Exhibition, hmm tp rase malu nak memperkatakan pasal pengalaman yg lepas, aku tak banyak menyumbang sebab terlalu amek mudah dengan tugas aku.
*sorry PM Exhibition!!*

So tahun nie, rezki aku kearah Autogala lak. Diamanatkan menjadi Asisstant Sponsorship. Ape yang meng'excitedkan bagi aku adelah, ini first penglibatan aku ngan Autogala. Thanks to my head-com sbb telah memberi kepercayaan kpd aku untuk menjadi Assistant ko. Even aku takde pengalaman ape and boleh dikatakan ZERO pasal Autogala, tp still si ketua tu pecaye gak.. haha..

Kali nie pon rase mcm tak tolong ape-ape je, sikit2 je, mane yg diperlukan aku tolong, tp mcm lg byk si ketua tu yg buat. Tak tau la ape puncanye, mungkin bg pihak atasan bekerja sesama jantina lg mudah mungkin. hmm.. mungkin.. mungkin.. Nampaknye tak suke menyusahkan perempuan! haha.. *kami boleh bergoyang kaki*

haha.. malas nak komen lebih pasal preparation Autogala nie, wait and see sahaja la.. Hopefully sume berjalan lancar, itupon dah kira besar dan haruslah bersyukur. InsyALLAH.

Tadi siang aku siap pegi singgah Sekolah Teknik Gombak (sekolah aku nie wehh..) untuk bagi poster Autogala. kot2 dak2 skola ade yg berminat nak dtg kan.. hehe.. semangat giler! ala, takpela sekali-sekala.. =P

BTW, sekolah dah byk berubah. makin hensem aku tgk. siap kat kelas aku ade projector lg! beria di grill keliling. dah tukar white board. jelesss! dlu sape bertugar siap bertarung nyawa mase ketuk2 duster bersihkan dari habuk kapur.. skang tak yah dah! ish.. Pestu, dah ade macam2 signboard yang menarik kat keliling sekolah, and dah ade self-access-center! dulu takde pon =( ..nak balik zaman skola *meronta2*..

ok next story..

ape eh...?

ohooo.. mase event tu nanti, hari sabtu, aku ade exam mid-term DS (desicion science), hmmm.. camne neh.? dgr citer masih lg pending request kitorang untuk postpone exam tu, haihh.. cemane nak jawap exam camnie, so ape2hal pon, ready je stadi, prepare saja mizah!, kalo dpt pospon ALHAMDULILLAH!, kalo tak dpt, maka berlari la kami dari convest hill and pergi CAC untuk jawap exam.. *ramai komiti yang amik DS juge~*

Harinie, aku baru dpt tau yang Ayah abg ipar aku (ayah abg zaha), baru je operate semalam, sebelah kaki pakcik sudah dikasi paras lutut. huuu.. sedih nye dengar.. harap abg zaha and kuarge(temasuk aku gak kan.?) tabah dgn ujian dr Maha Besar ini.. Ada hikmah disebaliknya..

*sedeh..*

ok-ok tukar mood..

selepas berjaya misi kami(budak2 pmpuan Manu) ke Cameron 7/2/09... kami start balik plan untuk next trip! and misi kedua kami adelah KUCHING~!! tiket dah book.. huhu.. nantikan kami kuching.. lalala~~ so, any suggestion tempat yg harus kami lawati..??????
*for those yg tak book lg tiket, nanti kasik nama kat aku ehh, aku tolong book kan.. =)*

huhu, nanti aku post cerita kami kat Cameron.. ahhh! aku rindu dgn Cameron.. Yatie, Yuslin, Fizah Z, Fizah K, Fazlin, Shamin, Kak Jue, Dibah.. Thanks bcoz giving me a very unforgetfull memory.. huhu.. *mood cameron masih berlegar2 dlm kepala,haha*

huihh.. panjang bebeno dah nie.. ok la.. surrender.. (^_^)"


p/s : sape nak join g kuching, angkat tgn!!
p/s/s : esok ade presentation, sape ade tips, aku gugup!



lots of love,
Free Signature Generator

2 comments:

Teh.haha said...

miza~
esok aku ad akikah Ilyas la... huhu. ko xbalek rmh r ek mggu ni. hm. hr tu kat UPM pun ad psl moto car2 ni, ak xdpt p. la ni, tempat ko plak pun ak xdpt p. klu ikut teringin, mmg setinngi everest ooo. hm. anyhow, ak nak angkat tgn p kuching blh??? ko sponsor kan??? :P

mia sarah hemiza said...

sian ko! aku pon dah lame tak g ape2 knuri kt umah ko.. =( sedeh..

ahh.. org da keje la sponse.. tak aci!! haha

Newer Post Older Post Home