Saturday, January 07, 2012

Akibat Tersiap Awal, Maka Saya Kebosanan Menunggu.

Good Morning! dan Assalamualaikum.

Pagi yang cerah di sebalik Kota Riau di pangkalan Pekan Baru ini. Ahaks! since Indonesia satu jam awal dari Malaysia, kira awal lah aku bangun and brekfes pagi ni, 7:00 am! kalau kat rumah jangan harap lah kul 7:00 dah terpacak kat dapur melainkan pagi tu adalah Hari Raya mahupun memang ada function kat rumah hari tu, sebab kena bangun pagi and ready to masak.

I'm in Pekan Baru right now. Tau tak kat mana Pekan Baru? pegi Google map sekarang! Naik flight tak sampai sejam pun, stewardess (jurujual Air Asia) pun kelam kabut nak jual barang atas flight sebab perjalanan hanya 40 minit dari LCCT. haha. Maka aku sarankan tak payah kecoh nak order and book makanan kalau flight cuma nak ke Pekan Baru. Mesti kat atad bumi jugak korang makan nanti.

Kenapa bercuti tapi aku sebok update blog?

Sebab nya aku tgh tunggu Ibu Titin datang pick-up sambil enggak buat apa-apa. Memandangkan wi-fi nya hanya boleh didapati di Restaurant Hotel dan lobby, jadi ya benar! aku sekarang di restaurant dan ber-wifi. Takde lain, ini aje lah yang aku boleh buat; update blog. Bosan.

Dah lama tak menulis. Dan saya rindu kan kerajinan yg dulu. Sempena tahun baru ni, aku ingat nak pasang resolution rajin update blog. Tapi aku risau reader dah naik menyampah sebab kebiasaan nya azam tu hangat-hangat taik ayam aja. kekekeke. Maafkan patik!

Ermmmmmmmm... whatelse should i write? Nothing. Waiting for an e-mail reply from the love one. Tak tau lah dia nak reply ke tak, awk.. please get a smartphone boleh tak? hahaha... sorry dear T_T (hah! org baca ni mesti sat lagi nyampah ngan aku letewww)

Oklah better off.

Salam dari Pekan Baru, day 2.

Nah! saya tuju kan "Sedotan Aston" untuk anda semua.. :)

No comments:

Newer Post Older Post Home