Sebenarnya takde ape pon, saja nak mention balik yang aku sekarang bersiaran di multipepes lab lagi. Haih. Haritu konon dah beremo macam TAKKAN duduk lagi kat bangku ni, tapi rupanya harini! ada lagi aku kat sini. Heh. Jgn pikir aku extend sem plak ye. :P
Aku tengah tunggu Mr. Supervisor. Pegi bilik dia tadi ketok, pastu kecewa. Dia takde. Cari-cari no phone dia, dapat.. mesej.. (takot nak call!! haha) then dia reply, "after zuhur prayer". Sekarang pukul 11.45 a.m. ok kecewa lagi. Tu yang end-up aku merepek kat sini. Ingat tak payah dtg lagi memorial park (multipeper lab) ni.
Hah! time aku landing kat bangku pc kat sini tadi, konfiden je aku tegur budak pc sebelah, "hye haizum", erk.. sekali sister tu toleh sambil tersengih kambing, aku pon.. ok fine. salah orang!!deym, huwaa.... malu gila okeii. nasib bek dia tak lama, aku control cool je eh tersalah org. Hahahaha...ketawa i di dalam hati.
Sekarang bebudak FYP batch aku tengah sibuk buat POSTER. Hah, nak complete kan FYP siap ada POSTER EXHIBITION lagi tu. Leceh betul. Tapi macam best gak buat poster, even macam-macam stress mengacau aku. Anggap mcm lalat je, bila stress kita tido je la. Apa kaitan plak dgn lalat?hmm..
Dah ah.. kali ni aku nak post PENDEK je. Well, ni mmg entahapeape, jangan marah kalau aku take ur time.
LAPAR.