Showing posts with label kulliyyah. Show all posts
Showing posts with label kulliyyah. Show all posts

Thursday, March 25, 2010

Drama sebabak untuk Hari ini sahaja.

Ah... tiba-tiba aku teremo. Duduk di bangku multipepes lab kat kulliyyah engineering ni buat aku rase sayu. Bila lagi la aku nak duduk lagi kat sini. Kalau aku further Masters kat UIa mungkin jugak la aku menempel punggung kat sini lagi, tp kalau aku berjaya ke UK hasil berkat doa bersama, macam mana? huu... takde harapan la nak surf internet laju tapi kadang-kadang semput jugak kat sini.

Emo pesal plak ni.. sob.. sob.. sob.. (lap peluh)

Ni mungkin sebab aku terpenat sangat berulang-alik ke Engine dua kali. Tu pasal la hormon semakin cergas lantas terjadi rasa cepat sedih. Hah.. ada ke macam tu? ha-ha-ha.. teori meksism.. sila abaikan.

Harini.. (tone serius)

Wednesday, February 24, 2010

No parking for students after this.

Lepas ni dah tak boleh melintas la dari kolej perempuan terus ke kulliyyah of engineering. FYI, biasa nya kereta from Mahallah (hostel) akan melintas ke kanan instead of kena pusing satu bulatan universiti. Since, dalam kampus adalah laluan sehala, so melintas tu is illegal sebab laluan arah kiri, tp student akan melintas arah kanan. (lebih kurang mcm tu la cerita nya)


Melintas ni pun pasal malas nak parking dekat student parking yang terpaksa jugak lintas jalan pakai kaki instead of pakai kereta. Which one lebih safety? haha.. Lagipun boleh tahan jauh jugak berjalan nak sampai ke kelas. So, lepas ni memang exercise lebih la student engineering.


Kalau dulu...
Older Posts Home