Showing posts with label quick update. Show all posts
Showing posts with label quick update. Show all posts

Monday, January 17, 2011

Quote #1

Got it from twitter..
Most likely what it feels..
"I wish I could hurt you the way you hurt me. But I know that if I had the chance, I wouldn't do it."

Ha-ha.

Sudah la Mek!

.

Monday, August 30, 2010

Puas hati dengan header baru!

Hye.. Hye..

seperti yang anda nampak, header sudah bertukar! Kindly please drop down any comment :)

Header lama sudah berganti, tapi watak budak hitam masih dikekalkan, payung nya saja sudah hilang akibat err... (ah, tak boleh nak pikir) akibat hilang lah! haha. Tapi kali ni dia tak duduk bersantai-santai ala tepi pantai, tapi main cak cak versi bahhh! pula. Lebih seswai dengan nama blog ini lagipun kan! 

*entah mana datang idea tengah malam ni


oh! sedih plak 'tanggalkan' header yang ini. bye.


nampak nya macam makin banyak masa 'melepak' di blog sendiri sekarang. Ha-ha, satu peningkatan yang baik! mungkin kah kerana kerap mendapat buffered earning jadi aku makin rajin? ha.. itu yang pasti! Thanks nuffnang even earning tak banyak, tapi sikit-sikit, lama-lama jadi bukit kan? yahoo!

Ok, lepas ni kena jalan kan balik activity blog-walking pula. Malas jalan betul! huh.

ermm.. nak taip apa lagi? *blurrr




Besok cuti. That's why la aku tercongok lagi kat sini. *bersiul-siul*

Selamat Menyambut Hari Merdeka! Satu Malaysia! (sambil jari angkat satu)


Thursday, April 29, 2010

Nota buku-lali.

.
Penat sangat. huu.. ingat nak update tapi kang ada yang tongkat mata dgn batang mancis. Banyak nak cerita. Kasi overview dulu, KISAH ORANG YANG MENGAMBIL KESEMPATAN. Especially, man towards woman. Yewy, sikit annoy pasal ni. But I have to sleep and get a dream about this.

Yes, you hope sayang.
Older Posts Home