Showing posts with label penganggur. Show all posts
Showing posts with label penganggur. Show all posts

Thursday, May 13, 2010

Senarai tugas khas si penanam anggur tak berjaya.

Saya graduan tanam anggur. Hari-hari mengadap laptop sampai berpinar biji mata. Ah.. aku nak cakap betapa bosannya aku sekarang kang ada yang nyampah terus pangkah, walhal itu memang tujuan sebenar ikhlas dari hati. Selain itu, terdapat aktiviti lain yang juga berjaya menghalau kebosanan dan senarai pihak juri [diri sendiri] bersetuju menyenaraikan aktiviti seperti;
  1. mengomen cerita ADAMAYA, 
  2. stalker facebook rakan dan taulan, 
  3. bergurau-senda bersama adik-beradik dan ibu bapa.. oh! dan..
  4. mengejar anak sedara kiut sampai mengah
  5. tapau mee rebus kat seksyen 15 bangi
  6. memasak sambil bergosip
  7. kerja-kerja seorang bibik terlatih [perlu ke aku list kan jugak?]
nampak macam saya AMAT sibuk kan. naa-da!
selain itu yang anda semua..

saya dengan bangganya ingin menyatakan bahawasanya faktor kebosanan itu juga telah menjerumuskan saya dengan rasmi nya menjadi BLOGGER TEGAR, di mana saya sendiri berperasaan perasan setelah menyertai GengBlogger, maka termaktublah saya kearah itu. Arah mana? Ha.. itu yang korang tak tahu haha.

Aku beginner, taiko GengBlogger sekalian sila beri tunjuk ajar. :)
nak jugak merasa cheque ribu-ribu.




seronok jugak join GB!
traffic semakin improved!
Older Posts Home