Showing posts with label meow comel sangat. Show all posts
Showing posts with label meow comel sangat. Show all posts

Wednesday, March 03, 2010

Mereka membuat onar lagi.

When : Di suatu malam yang tenang, bukan malam jumaat.
Where : Di depan bilik penulis, bukan depan bilik hantu.








 GAMBAR 1 
(before)













 GAMBAR 2 
(after)










Ya! kami lah yang melakukannya.

Kami dah penat!
Gudnite...


PS : siapa mereka? ingin mengenali mereka dengan lebih lanjut? TEKAN SINI.

Assobruminal-iman. huuu... sape nak meow ni, aku nak let go secara percuma!.
Older Posts Home