Boleh tak tetiba excited sampai nak tulis blog pepagi sebelum pergi kerja? hahahaha.. FYI, saya kan boleh masuk office pakai flexi hour (felxible hour). Paling malas masuk pun kul 8.30, so gerak dari rumah pukul 8.15 (hey, figure sendiri la betapa dekat nya rumah dengan tempat mencari rezeki). Tapi harini boleh pulak bangun pagi tadi and monolog halus, "nak masuk 7.30 am la.." so that boleh balik pukul 5 pm and packing bag dgn gembira nya. Bajet banyak masa sangat lah tu! hahahahaha...
Isk.. walhal bukan nya tak pernah keluar negera, tapi kali ni terlebih excited kerana semacam sweet escape! sebab pergi bersama rakan-rakan. Anak yang jahat kah ini?? ehhh... takkk! :P
Tapi last-last decide nak masuk pukul 8.am la. So I need to get ready sebelum 7.45 am. Maka nya boleh balik 5.30 pm dengan gembira nya!
Wish me nothing urgent or major outstanding utk hari ni. Kalau tak, mampuihhh saya nak cari back-up, since I don't like orang lain bersusah-susah kerana saya. Macam haritu, saya amik half-day sebab hal-hal konvo pon, hati tak tenang nak cuti, sebab orang office mesti ada yang nak call-call. Adess....
Tomorrow gonna be the day! (senyum sampai telinga)
p.s. : dari sehari sehari nak packing sampai ke sudah, last day nak pergi baru nak packing secara serius. -_-"
.
Showing posts with label kawan terbaik. Show all posts
Showing posts with label kawan terbaik. Show all posts
Thursday, January 27, 2011
Sunday, January 23, 2011
Have you ever had a very loyal roomate before?
...seriously saya pun tak sangka yang saya ada rakan sebilik yang sangat lama bersama bersusah senang bertarung nasib di tempat menimba ilmu dan pengalaman, tempat mengadu, dan kawan yang boleh bercakap tentang apaaaaa sajaaaa........!
Our friendship really means a lot to me. Thanks for being such a very very understanding and good friend to someone like me. *ehh.. emos plak.
Here she is..
.
p.s. : amuk, kenduri roger aku ok =)
.
Our friendship really means a lot to me. Thanks for being such a very very understanding and good friend to someone like me. *ehh.. emos plak.
Here she is..
.
(from Matric until Main Camp)
(2004 - 2009)
ahaks, Amuk (Hidayu), tetiba rindu plak kat ko..
Take Care!
.
Subscribe to:
Posts (Atom)